Brev:
Dårlig mave - 2 mdr.
21. september 2023
Alder:
2 mdr.
Dårlig mave - 2 mdr.
Hej Helen.
Jeg skrev til dig tidligere på grund af min datter havde hård mave og svært med at komme af med afføring.
Du anbefalede, at vi skiftede over på Nan Sensilac, men det eneste de havde her er Nan Sensitive, som de forsikrede os om er den samme, bare gamle udgave. Så vi gjorde som du sagde med udskiftningen, men hun har de seneste 3 dage ikke haft afføring udover her til aften, hvor hun havde rigtig tynd mave og hel hel grønt, nærmest mørkegrønt, og virkelig dårlig lugt. så jeg er bekymret igen, og ved ikke hel om det er den nye mælk eller hvad jeg skal gøre herfra?
Hilsen
bekymret mor